کرونا و کودکان: جعبه‌ی مرموز بسازید

جعبه‌ی مرموز
این بازی هیجان‌انگیز مهارت‌های یادگیری کودکان را تقویت می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که فقط با لمس، بتوانند تشخیص بدهند چه چیزی توی جعبه است. بردیواره‌ی یک جعبه‌ی کفش سوراخی ایجاد کنید که دست کودک‌تان از آن رد شود. اشیا متفاوتی را در جعبه بگذارید و از کودک بخواهید که تنها با لمس کردن، به شما بگوید در جعبه چیست. اگر می‌خواهید بازی جالب‌تر شود، از اشیایی استفاده کنید که بافت‌های متفاوتی دارد.

بازی با عکس‌های خانوادگی
این بازی، حافظه‌ی کودکان را تقویت می‌کند. عکس‌های خانوادگی را جلوی کودک‌تان بچینید. اسم یکی از اعضای خانواده را بگویید و از کودک بخواهید که او را در عکس پیدا کند. هم‌چنین می‌توانید از او بخواهید که مکان عکس‌ها را تشخیص دهد و به شما بگوید.

حدس زدن اسم آدم‌ها
از کودکتان بخواهید که نام یکی از اعضای خانواده، دوستان یا معلم‌هایش را روی یک تکه کاغذ بنویسد و آن را پیش خودش نگه دارد. شما باید اسم آن شخص را حدس بزنید. می‌توانید از او بخواهید که به شما سرنخ بدهد تا بازی جالب‌تر شود.

توپ داغ
اگر چندتا بچه‌ی کوچک در خانه دارید، این بازی به دردتان می‌خورد. از کودکان‌تان بخواهید روی زمین بنشینند و یک حلقه درست کنند. از آن‌ها بخواهید یک توپ را دست‌به‌دست کنند. موسیقی پخش کنید. بعد موسیقی را متوقف کنید . کودکی که توپ در دستش مانده است، باید از بازی خارج شود. آخرین کودکی که در بازی باقی می‌ماند، برنده است.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *